NIŠ (FOTO) TUŽNA SLIKA SRBIJE UZBURKALA EMOCIJE: MAJKA traži HRANU u KONTEJNERU dok je BEBA u KOLICIMA

Fotografija majke koja kopa po kontejneru pored bebe koja se nalazi u kolicima izazvala je danas mnogo bure na društvenim mrežama.

U komentarima koji su ostavljeni ispod fotografije, građani su uglavnom pokazivali tugu, bes, ljutnju, sažaljenje, emocije…

Autor fotografije je Nišlija M.K., a nemili prizor je uslikan u Jugovićevoj ulici.

“Žurio sam u sud i kada sam stao i video majku koja traži hranu, pored detenceta u kolicima, slikao sam da pokažem našu bedu. I sam se snalazim kako znam i umem, bolje i da ne kažem koliko sam imao para u džepu. Žena jedna, pored mene je prošla i pitala, šta joj treba da bi joj pomogla i ona reče da je hrana u pitanju. Ovo je zaista strašno”, kaže M.K.

kontejner-majka-beba-nis-foto-mk-1491906837-1156191

Foto: M.K.

Izvor Kurir

SRBIJA12:40, 11.04.2017.

Leave a Reply

